søndag 8. mai 2011

Jeg stortrives med å være en amatør- "fotograf". Det er virkelig herlig å være ute i naturen og få ny påfyll av energi. Og se all den vakre naturen som vi kan ta for gitt?!




Håper bildene er til glede og at dere kan drømme dere bort ...
Jeg har mye å lære... disse bildene er tatt med mitt
gamle kamera. Jeg merker veldig godt at mitt nye kamera
er mye bedre bilde kvalitet osv og er en fryd å jobbe med.

Storslått natur...




Idyllisk...




Solglimt

Så uendelig nær...



En fin dag på Senja der jeg møtte trollet...




Ønsker dere alle sammen en fin kveld og solrike dager framover.
En ny dag med fargerike muligheter...

6 kommentarer:

  1. Hei! Her var det kommet utrolig mange nye kjempeflotte bilder siden jeg var innom sist. Så flink du er, og så mange fine motiver du har rundt deg. Har du gått på fotokurs for å lære? Ha en fin dag. Klem

    SvarSlett
  2. Nord- Norge er en perle når det gjelder storslagen natur og alle fjellene osv men været har bestandig vært et kapittel for seg.
    Jeg har ikke gått på noe fotokurs, har lært meg selv. Men jeg har det kunstneriske, da har jeg nok et øye for detaljer :-)
    Takk for kommentaren, klem

    SvarSlett
  3. fabelaktige bilder du har tatt, nord norge på sitt beste :)
    klem Renate :)

    SvarSlett
  4. Herlige bilder du tar! VAkkert :)

    Du spurte på NIB om du bør borre hull i sinkbaljen du skal plante i, og svaret er rungende JA. Du må _både_ bore hull, og ha drenerende lag av leka. Siden det godt kan bli veldig veldig vått i de norske sommerene så er det et must å ha hull i bunnen, for er det noe plantene virkelig hater så er det å stå kontant våte på beina. Bleiefyllet kan du velge å blande inn i jorda i tillegg, men hull må til uansett.

    Lykke til!

    SvarSlett
  5. Du har en unik tilgang på natur og naturbilder.
    Dette var virkelig en vakker bildeserie. Well done!
    Takk for hyggelig kommentar og en god 17. mai til deg.

    SvarSlett
  6. Hei Merete - fy søren for noen fine bilder du lager! Jeg var ikke klar over, men nå følger jeg også denne bloggen. Jeg har havnet med fotoblogg selv, det ble bare slik. Så der møtes vi helt sikkert. Joda, kaffen står ved lag -bare du kommer før vi drar på ferie i august! Takk for fin kommentar hos meg, setter stor pris på det, vet du. Kan hende vi kommer oss nordoverførst og da blir det kaffe på oss i Tromsø!

    SvarSlett

Takk for din kommentar.
Ønsker deg en fin dag :-)